Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

10 αστεία status.

Όταν παει να πέσει το iPhone όλοι ανακαλύπτουμε τον νιντζα που κρύβεται μέσα μας....


Ναι καλημέρα,απ'την εφορία σας τηλεφωνούμε.Θα μπορούσατε να μας φέρετε και τα σώβρακα σας γιατί ξεχάσαμε να σας τα πάρουμε;


Ενός λεπτού σιγή για τα αστεία που είπαμε, δεν τα άκουσε κανείς και αργότερα τα είπε κάποιος άλλος και γελάσαν όλοι



Θα κολλησω στο πισω τζαμι το "t" του τουιτερ, να ξερουν οι αλλοι οδηγοι τι παιζει. Εχω βαρεθει να μου κορναρουν σε καθε φανάρι.

Φαντάζομαι πως όταν γίνεται σύσκεψη κρατών και ζητείται απ' όλες να βοηθήσουν,η Ελλάδα δηλώνει:"δεν ξέρω για σας,εγώ το χρέος μου το'κανα!".


Έχει κανείς κανα πρόγραμμα σύσφιξη-γράμμωση-λιποδιάλυση 2-3 ωρών για κορμί φιδίσιο θανατηφόρο; Θα βγω παραλία το απόγευμα. Με σώζει.


Έρωτας είναι όταν μετά από μεγάλο καβγά λες τελειώσαμε μη μου ξαναμιλήσεις, κ μετά κάθε 5 λεπτά τσεκάρεις το κιν σου για μήνυμα.


έβαλα στη γάτα κονσέρβα κ με κοίταξε με ύφος "πάλι τα ίδια θα φάμε?". κάποιος πρέπει να της μιλήσει για τα γατάκια στην Αφρική


-Ρε φιλε, φευγοντας δεν παιρνεις και τα κοκκαλα απο το αρνι να τα δωσεις στο σκυλι σου? -Δεν εχω σκυλι ρε μαλακα. -Χωρισες με τη Μαρια?


Οι εφευρέσεις γίνονται για να καλύψουν μιά ανάγκη.Αυτός που εφηύρε το ντεπόν είχε να γαμήσει 4 χρόνια γιατί η γυναίκα του είχε πονοκέφαλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου