Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

Στέλιος Λεγάκης

Ο Στέλιος Λεγάκης ένα νέο ταλέντο που έχει εντυπωσιάσει τους πάντες με την φωνή του (και όχι μόνο)! Έχει καταφέρει να συγκινήσει όλο το κόσμο και να δημιουργήσει άπειρους fans από την πρώτη του κι όλας εμφάνιση! Δεν έχω κάτι άλλο να σας σχολιάσω, αφού τα λόγια είναι περιττά! Δείτε το βίντεο που ακολουθεί και περιμένω τα mail σας ή και τα σχόλιά σας.



Δείτε και αυτό:



Δείτε κι το απόσπασμα από τον τελικό. Μπράβο σ'αυτό το μεγάλο ταλέντο! Καλή συνέχεια στη ζωή σου. Σίγουρα θα σου δοθούν πολλές ευκαιρίες ακόμα! Συγχαρητήρια! 

11 σχόλια:

  1. τελειοςςςς!!!! εισαι κουκλος και εχεις και φωναρα!! συνεχισε ετσι!! ;) <3<3<3<3<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει και εσένα! Είμαι σίγουρη πως θα γίνει ακόμα πιο μεγάλο ταλέντο μια μέρα!

      Διαγραφή
    2. Αυτό εννοείται!!!! Και είμαι μαζί του...και ας μην το ξέρει αυτός!!;):) Και εύχομαι να νικήσει με όλην μου την καρδιά και τώρα και πάντα!

      Διαγραφή
    3. είναι πολύ γλυκά τα σχόλιά σας! Και είμαι σίγουρη πως αισθάνεται την αγάπη και την υποστήριξη του κόσμου!

      Διαγραφή
  2. πωω ρεεε φιλε...εχω φαει κολλημα!!! ακουω συνεχεια τραγουδια του και εχω κατεβασει και στο κινητο μου video, μουσικη kai εικονες! χαχα!! ειναι φανταστικοςςς!!! <3 :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και εκτος απο ολα τα αλλα ειναι και προσγειωμενος! σας το λεω επειδη τον εχω γνωρισει και ειναι υπεροχος! εγω παντως δηλωνω τρελη λεγακιερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. φαινεται αυτο απο το πως μιλαει στους κριτες και γενικως που δεν ψωνιζεται...ειναι πολυ σεμνος! μπραβο!! και επισης ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ μπραβο που κερδισε χθες...ημουν σιγουρη!!:) και αν ημουν εκει οπως και μια αλλη φιλη μου θα τρεχαμε κατευθειαν να τον αγκαλιασουμε...! τελικα η ψηφος μου δεν πηγε χαμενη! ΜΠΡΑΒΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δείτε την σελίδα του Στέλιου Λεγάκη (http://stelioslegakis.com) Η σελίδα αυτή δηλώνει: Η συγκεκριμένη ιστοσελίδα στην οποία βρίσκεστε ,αποτελεί επίσημο προιόν υποστήριξης προς τον ταλαντούχο Στέλιο Λεγάκη (αναγνωρισμένη και απο τον ίδιο) και δημιούργηθηκε με σκοπό να πληροφορεί καθημερινώς η όταν υπάρχει λόγος τους μικρούς και μεγάλους φίλους και φίλες μας, που με αγάπη (και τους ευχαριστούμε για αυτό) αποκαλούν τον ευατό τους, ‘λεγάκιερς’! Επομένως απολαύστε την λεγάκιερς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. htan foberos.. kai an kai eimai agori , pou den akouw tetoiou eidous mousikhs..theorw pws exi fwnara ki a3izei na kitaei mprosta, gt apla a3izei polla..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάριε έχεις απλά δίκιο! Ας ελπίζουμε να μην πάει χαμένο το ταλέντο του!

      Διαγραφή