Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

Διαγωνισμός Φωτογραφίας!


Διαγωνισμός Φωτογραφίας από την σελίδα του facebook "Θέλω να ζω μέσα στον κόσμο του καθρέφτη σου" και το blog μας!

Τα θέματα είναι τέσσερα. Οι νικητές πολλοί.
1) "έρωτας στον Παράδεισο"
2) "η τεχνολογία παντού και πάντα"
3) "ένα φύλο χαρτί"
4) "τα χρώματα στην ζωή μας"

-Και άμα δεν είναι καλή η φωτογραφία μου;
Τα θέματα είναι ελεύθερα! Δεν υπάρχει σωστή και λάθος φωτογραφία. Η προσπάθεια μετράει!

-Πόσες φωτογραφίες μπορώ να στείλω;Μπορείς να στείλεις όσες φωτογραφίες θέλεις ακόμη και αν είναι για το ίδιο θέμα. Η επιλογή για το σε πόσα θέματα θα συμμετέχεις είναι δική σου!

-Επιτρέπεται να επεξεργαστώ την φωτογραφία;Φυσικά! Επεξεργάσου την όπως θέλεις! (εφέ, μοντάζ κλπ)

-Τι θα γίνουν οι φωτογραφίες μου;Οι φωτογραφίες θα αναρτηθούν στο καινούργιο site φωτογραφίας που φτιάχνετε και στην σελίδα μας στο facebook. Θα ενημερωθείτε με mail.

-Μέχρι πότε είναι ο διαγωνισμός;Ο Διαγωνισμός θα έχει μεγάλη διάρκεια, οπότε μην ανησυχείς! Ακόμη και μετά την λήξη του θα δεχόμαστε τις φωτογραφίες σας.

-Πού θα στείλω την φωτογραφία μου;Στείλε τις φωτογραφίες σου στο mail του site μας kathreftis77@gmail.com με θέμα 'Φωτογραφία θέμα 1/2/3/4'

-Μπορώ να βάλω την προσωπική μου υπογραφή στην φωτογραφία;Φυσικά! Η φωτογραφία είναι δική σου! Αξίζει να γνωρίζουν όλοι τον δημιουργό της.

-Μπορώ να συμμετέχω και εγώ σ'αυτό το blog με τις δικές μου φωτογραφίες;Φυσικά! Επικοινώνησε μαζί μου στο mail του site που δίνετε παραπάνω ή στείλε μου μήνυμα στο facebook!

Καλή αρχή και με πολλές ιδέες! Περιμένουμε την συμμετοχή σου! ;)
Για τυχόν απορίες σχολιάστε από κάτω ή στείλτε μας email (kathreftis77@gmail.com)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου