Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Αγαπημένα status

Τα πιο ωραία πράγματα έρχονται εκεί που δεν τα περιμένεις λένε... Ναι, ενώ τα άσχημα σε ρωτάνε πρώτα.. -.-

Το εγκεφαλικο προυποθετει εκγεφαλο. Μην αγχωνεστε μερικοι ;)


Πρωτο πραγμα που θα κανω

οταν κλεισω τα 18 ειναι να κανω πραγματα
που δεν με αφηναν οι γονεις μου να κανω γιατι
με θεωρουσαν μικρο...Αρχικα θα βαλω το χερι μου στην πριζα...!! anevase auto

σήμερα πήγα πρώτη μέρα για τρέξιμο στο αθλητικό κέντρο ...!!! ήλιος ...καθαρός αέρας ...η μυρωδιά του χόρτου ...πέρασα πάρα πολύ ωραία !!!...αύριο μπορεί να τρέξω κιόλας !!!!


H μάνα μου γκρινιάζει τόσο πολύ,που και ο Superman νά 'μουν θα μου έλεγε:"Ναι αλλά ο Γιαννάκης της κυραΜαρίας δεν έχει πρόβλημα με τον Κρυπτονίτη"....



Δε μενω στην ομορφοτερη γειτονια μα οι οικογενειες εδω ειναι δεμενες. Τωρα μια παιρνει το 100 επειδη ο αδελφος της της πηρε κρυφα το αμαξι


Μη τρομαξετε, αλλα κανονικα δεν θα πρεπε να χαιρεσαι οταν βρισκεις να ακολουθησεις καποιον κι οχι οταν σε ακολουθουν;


Αυτες οι πρωτες χειμωνιατικες βροχες μου ανοιγουν την ορεξη για 6-7 μηνες


Γυρναω απ τα μπαρ κι αντι να με ποναει η  μεση μου με ποναει η τσεπη μου


θ ανοιξω μπλογκ που μαλιστα οχι μονο θα γραφω αλλα θα ζωγραφιζω κιολας.θα λεγεται στο πουτσο μου σας γραφω και κανω το ζωγραφο


Αν στο "εχετε μαζι σας υγρα; " απαντησεις "οχι,αλλα αν με κοιτας ετσι θ αποκτησω",περνας απο τον ελεγχο του αεροδρομιου κ τον μπινλαντεν.


εχει μπερδευτει ο κοσμος εδω με τον καιρο και μου φοραει πετσινα μπουφαν με σαγιοναρες.μπερδευομαι κι εγω που τους βλεπω και αναγουλιαζω


Γενικα μου αρεσει να τραβαω τα πουπουλα που προεξεχουν απ τα μαξιλαρια..


πρεπει να κανω και μπανιο καποια στιγμη. Ειμαι ακομα με τ αλατια


Τα ματια δεν βαφονται. Είναι δυο μεγάλες στρογγυλές μπάλες αλήθειας. Μπορείς αν θες να περιποιηθεις ότι είναι γύρω τους αλλα όχι αυτα.


Αν είχανε φωνή οι γκαρσονιερες θα πεφταν σαν ξερόφυλλα οι βερες


αν κάτι παραδέχομαι στην ελληνική έντεχνη σκηνή είναι οτι χρησιμοποιεί πλούσιο λεξιλογιο για να περιγράψει το ''πάλι δε γάμησα απόψε''


Τα status αυτά είναι κυρίως από το twitter και δεν τα έχω επεξεργαστεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου