Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

Δώρα για την κοπέλα σου


Είσαι αγόρι και ψάχνεις δώρο για την κοπέλα σου! Θα προσπαθήσω να σε βοηθήσω, αν και το τι δώρο θα πάρεις εξαρτάται από πολλά πράγματα, όπως την ηλικία,  τα χρήματα που θες να διαθέσεις, το στυλ της, την περίσταση κ.λ.π.

Θα σου δώσω, λοιπόν, μερικές επιλογές...

-κοσμήματα (βραχιόλια, κολιέ, σκουλαρίκια) Όχι ακριβό κατ' ανάγκη.Hint: Δες τι φοράει στην καθημερινότητά της και διάλεξε κάτι παρόμοιο. Ένα ζευγάρι σκουλαρίκια πέρλες, δερμάτινα βραχιόλια, ένα κολιέ με το όνομά της, ένα βραχιόλι για το πόδι κλπ

-ένα κουτί σοκολατάκια ή μια από αυτές τις σοκολάτες που είναι για δύο άτομα. Μπορείς να πάρεις είτε του εμπορίου είτε από ένα κουτί με διάφορα σοκολατάκια από ένα ζαχαροπλαστείο. 

-κάποιο ρούχο. Πρόσεχε το μέγεθος, μια καλή λύση για να το αποφύγεις είναι να πάτε μαζί να της πάρεις δώρο! π.χ. μια μπλούζα. Προτίμησε κάτι σε one size ή δες τι νούμερο φοράει σε ένα ρούχο της. Μια εναλλακτική λύση είναι να πάρεις μαζί σου μια φίλη της! 

-ένα μπρελόκ  για τα κλειδιά της, με μια ωραία φιγούρα (ρομαντική ή μη). Είναι σίγουρα safe  και οικονομική επιλογή.

-αρκουδάκι. Η κλασσική επιλογή, ιδιαίτερα διαχρονική και πάντα αρεστή. Δεν χρειάζεται να είναι κάτι τεράστιο και εντυπωσιακό. Όπως ακόμη δεν χρειάζεται να είναι κάτι που να γράφει πάνω κάποιο ρομαντικό μήνυμα. Λόγου χάρη μπορεί να τις αρέσει κάποιο άλλο λούτρινο ζωάκι όπως ο ελέφαντας! 

-μια ανθοδέσμη. Μια ιδέα είναι ο αριθμός των λουλουδιών να είναι όσος και ο καιρός που είστε μαζί και πρόσεξε αν επιλέξεις τριαντάφυλλα, τι χρώμα θα είναι γιατί το κάθε χρώμα συμβολίζει κάτι διαφορετικό. Συμβουλέψου τον ανθοπώλη.

-μια φωτογραφία σας από μια μέρα που είχατε περάσει υπέροχα ή από τις διακοπές σας. Βάλε την σε μια ωραία και απλή κορνίζα.

-ένα CD με ρομαντικά τραγούδια ή με το το τραγούδι σας ή με την μουσική που της αρέσει να ακούει...(μην ξεχάσεις πάνω στο CD να γράψεις κάτι γλυκό, θα το εκτιμήσει!) Ψάξε στο YouTube και πάρε ιδέες από διαφορά ρομαντικά playlists που κυκλοφορούν!

-να πάτε μαζί μια εκδρομή σε ένα οποιοδήποτε μέρος! (δεν έχει σημασία το που, αρκεί να είστε μοναχούλια σας.) Πήγαινε να την πάρεις το πρωί από το σπίτι και σίγουρα όλα θα πάνε καλά!

-φτιάξε της ένα δείπνο στο σπίτι σου ή και στο δικό της. Μην αυτοσχεδιάσεις πολύ, αν το μαγείρεμα δεν είναι το ατού σου, καλύτερα μην κάνεις πειράματα! Πάρε το αγαπημένο της φαγητό απ'  έξω και απλά σερβίρισε το σε ωραία πιάτα! Άναψε και κανένα κεράκι, βάλε λίγη μουσική και βουαλά!

-πήγαινε την για φαγητό. Βρες ένα χαριτωμένο και τρυφερό μαγαζάκι. 

-να πάτε σινεμά ή και θέατρο (αλλά να δείτε κάτι που θα είναι στο στυλ της...κάνε και καμιά θυσία παραπάνω)
-ένα βιβλίο στο στυλ που διαβάζει(ρομαντικά, ψυχολογικά, θρίλερ, αστυνομικά κ.λ.π.). Θα της δείξεις ότι την ξέρεις πολύ καλά. Βάλε και μια αφιέρωση στην πρώτη σελίδα με τον λόγο που της το δίνεις ή με τι νιώθεις για αυτήν.

-ένα στυλό που θα λέει πάνω το όνομά της (άμα έχει μανία με τα στυλό ακόμα καλύτερα, αλλά το γεγονός ότι έψαξες για ένα τέτοιο στυλό θα το εκτιμήσει.)

-ένα άρωμα. Δες κρυφά στο μπάνιο το άρωμά της και πάρε το ίδιο, διαφορετικά αυτοσχεδίασε ή δέξου την βοήθεια της πωλήτριας. 

-ένα μαξιλαράκι που να λέει πάνω "σε αγαπώ" (αυτή την λέξη ποτέ δεν θα βαριέται να την ακούει!!!)

-ένα πίνακα (όσο πιο απλός τόσες περισσότερες οι πιθανότητες να της αρέσει)

-κάτι που ξέρεις ότι θέλει (π.χ. κάποιο καλλυντικό, μία κρέμα, ένα πορτοφόλι, ένα νεσεσέρ, ένα ρολόι, ένα κινητό, μια φωτογραφική, μια θήκη για γυαλιά, μία θήκη για το laptop, κλπ) Να ξέρεις ότι για τέτοιες αγορές είναι καλύτερο να επιλέγεις γνωστά καταστήματα για να είναι εύκολη η αλλαγή, ιδιαίτερα για τα καλλυντικά. Εκτός αυτού ψάξε για προσφορές, ιδιαίτερα όσον αφορά τις ηλεκτρικές συσκευές, είναι πιθανόν να βρεις εξαιρετικές ευκαιρίες.

-εισιτήρια για θέατρο ή κάποια συναυλία της αγαπημένης της μπάντας.

-ένα-δυο κεράκια. Να ξέρεις πως στα κατάστημα με κεριά μπορείς να βρει ένα κηροπήγιο στο οποίο στο κάτω μέρος βάζεις ένα ρεσό και στο πάνω μέρος νερό με μερικές σταγόνες αιθέριο έλαιο. Το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό καθώς ο χώρος μυρίζει υπέροχα και δημιουργεί εξαιρετική ατμόσφαιρα.

-μία κούπα (ρομαντική με καρδούλες κλπ)

-να πάτε κάπου μαζί για μασάζ ή σπα ή μια δραστηριότητα (Bungee Jumping, Scuba Diving -λίγο ακραίο αλλά πίστεψέ με στο τέλος θα αξίζει τον κόπο-)

-να πάτε σε ένα ωραίο μπαράκι για ποτό. Ή σε ένα karaoke night ή κάπου που να έχει ζωντανή μουσική! Δες τι υπάρχει κοντά στην περιοχή σου.

-σκέψου εναλλακτικά. Επέλεξε κάτι εποχιακό! Το χειμώνα πάρε ένα ζευγάρι γάντια, σκούφο  ή και μια βόλτα στα χιόνια! Το καλοκαίρι βόλτα στην θάλασσα ή σε ένα beach party για ποτάκι. Την άνοιξη για πικ νικ κτλ



Κάπου εδώ οι ιδέες μας τελείωσαν...Ελπίζω να σε βοηθήσαμε! Αλλά μην ξεχνάς αυτά τα δώρα θα άρεσαν σε εμάς, εσύ ξέρεις καλύτερα την κοπέλα σου και μπορείς να κρίνεις πoιο από αυτά είναι περισσότερο κατάλληλο γι' αυτήν και το στυλ της.

32 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Καθρέφτη, θα ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη σου. Σε τέσσερις μέρες έχω με την κοπέλα μου επέτειο 1 χρόνου. Σκεφτόμουν να της φτιάξω ένα δείπνο στο σπίτι μου με πολλά κεράκια. Άλλα, ήθελα να της πάρω και κάτι. Είναι 16 χρονών η κοπέλα μου. Έχεις καμιά ιδέα για το τι θα ήταν καλύτερο να της πάρω. Θέλω να είναι κάτι ρομαντικό. Όποιος δει το σχόλιο μου παρακαλώ να μου απαντήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου ανώνυμε φίλε μου! Ελπίζω να είσαι ακόμα online στην σελίδα μας για να δεις την απάντησή μας! Αν είσαι η πρώτη της σχέση μια πολύ καλή λύση θα ήταν ένα αρκουδάκι ή ένα μαξιλαράκι που να λέει πάνω κάτι γλυκό ή να της έδινες ένα τριαντάφυλλο! Από την άλλη πλευρά, αν έχει εμπειρία σε σχέσεις η καλύτερη λύση θα ήταν κάτι πρωτότυπο που δεν έχει ξαναπάρει όπως μια κούπα ή ένα στυλό με το όνομα της. Γιατί αφού είναι η επέτειο σας πρέπει να της τονίζεις πόσο πολύ την αγαπάς και νοιάζεσαι για εκείνη. Ελπίζω να σε κάλυψα και να σε βοήθησα! Βέβαια μην ξεχάσεις πως εσύ την ξέρεις καλύτερα από εμάς! Αν χρειαστείς κάτι ακόμα μην διστάσεις να μας ρωτήσεις. Καλή επιτυχία και χρόνια σας πολλά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το Σάββατο έχω επέτειο με την κοπέλα μου η οποία είναι 16 χρονών..
    Δεν είμαστε πολύ καιρό μαζί..3 μήνες αλλά πραγματικά σημαίνει πολλά για μένα και θέλω να της πάρω κάτι ξεχωριστό..
    Της αρέσει η σοκολάτα, τα λουλούδια(τριαντάφυλλα), τα αρκουδάκια..
    Έλεγα να φτιάξω ένα κολλάζ με διάφορες φωτογραφίες μας αλλά θέλει δουλειά και δεν προλαβαίνω..
    Θέλω κάτι πρωτότυπο..ίσως κάτι με λουλούδια αλλά δεν ξέρω..
    Καθρέπτη αν μπορείς πρότεινε μου κάτι..ή γενικότερα όποιος μπορεί να βοηθήσει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια σας πολλά! Συγνώμη που άργησα να σου απαντήσω. Ελπίζω να μην είναι πολύ αργά! Ένα μπουκέτο τριαντάφυλλα ή σοκολατάκια είναι πολύ ωραία δώρα, αν και δεν είναι ιδιαίτερα πρωτότυπο! Γενικά πιστεύω πως πρέπει να διαλέξεις κάτι απλό για να της αρέσει σίγουρα, μιας που δεν τα έχετε πολύ καιρό και δεν την γνωρίζεις ακόμα καλά!
      Η επιλογή ενός πρωτότυπου δώρου είναι πάντα δύσκολη, αφού δεν ξέρεις πως θα αντιδράσει μόλις το δει! Ορίστε μερικές ιδέες:
      -Ένας φάκελος με εισιτήρια για τον κινηματογράφο (με την αγαπημένη της ταινία πχ. μια κωμωδία)
      -Μπορείτε να περάσετε μια μέρα μαζί σε ένα λουνα παρκ (θα είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό!)
      -Να φτιάξεις ένα βιντεάκι στο movie maker με φωτογραφίες σας και ωραία μουσική
      -Να βγείτε το βράδυ σε ένα club και να της αφιερώσεις ένα τραγούδι μπροστά στο κόσμο!
      -Ένα κολιέ με το μονόγραμμα της

      Η ιδέα σου με το κολάζ είναι καλή! Μερικές φωτογραφίες σας πάνω και μερικά γλυκόλογα σίγουρα θα το λάτρευε, αλλά όπως είπες μπορεί να μην το προλάβεις! Σίγουρα όμως θα το εκτιμήσει ότι το έφτιαξες μόνος σου! Σκέψου όμως πριν αποφασίσεις τι θα της πάρεις/δώσεις/φτιάξεις αν είναι το στυλ της! Ό,τι χρειαστείς πες μας!
      Μπορείς να πάρεις ωραίες ιδέες και στο rotise.gr
      και στην σελίδα μας στο facebook "Θέλω να ζω μέσα στον κόσμο του καθρέφτη σου"

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα:) στις 22(Παρασκευή)του μηνά κλείνω 6 μήνες με την κοπέλα μου...και θέλω να τς πάρω κάτι που θα της αρεση και δεν θα το ξεχάσει!
    Σκέφτηκα να της πάρω ένα μπουκέτο με τριαντάφυλλα αλλά θέλω και κάτι ακόμη...[όχι αρκουδάκια και κρεμαστά για τον λαιμό επειδη έχω πάρει ήδη:( ]
    Όταν δείτε το μήνυμα μου παρακαλώ απαντήστε

    P.S είναι 16 χρονών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια σας πολλα! Τα λουλούδια είναι πλ γλυκιά κίνηση! Τώρα για το κάτι ακόμη, θες να είναι πρακτικό ή ρομαντικό πχ ένα νεσεσερ (μικρό τσαντάκι) ή ένα καθρέφτάκι που θα τις πεις οτι συμβολίζει την ομορφιά της! Μια κορνίζα με μια φωτογραφία σας ή ακουστικά για να ακούει μουσική.
      Αν αποφασίσεις πως θες κάτι πρακτικό σκέψου τι χρειάζεται εαν θες κάτι ρομαντικό σκέψου πώς μέσα από κάποια πράγματα μπορείς να δείξεις την αγάπη σου. Ακόμη και μια θηκη μαξιλαριού με μια καρδία που θα μπορούσε να συμβολίζει ότι πάντα θα είμαι δίπλα σου και θα σε αγαπώ! Ο,τι χρειαστείς περιμένω σχόλιό σου!

      Διαγραφή
  5. Ευχαριστούμε:)
    Τελικά σκεφτικά να της δώσω ένα μπουκέτο με τριαντάφυλλα(κόκκινα)Σοκολατακια(Lacta) και ένα γραμμα που της εγραψα...(κ λέει 100 λογους που τν αγαπάω)
    ειναι καλα?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε εμένα και στην ομάδα μου αρέσει! Ελπίζω να το ευχαριστηθεί και εκείνη! Περιμένω νέα σου για το πως της φάνηκε! Καλή επιτυχία αύριο!
      PS: μπορείς να μην την δώσεις αμέσως το δώρο σου , γιατί θα ξέρει ότι κάτι της έχεις πάρει, επομένως θα την κρατήσεις σε αγωνία!

      Διαγραφή
  6. Της αρεσε παρα πολυ...και ειδικά το γραμμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε λίγες μέρες κλείνουμε 1ΧΡΟΝΟ με την κοπέλα μου οποία είναι 16 χρονών!!![ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΓΕΝΕθΛΙΑ ΤΗΣ] καιι θέλω να της πάρω κάτι που να της αρέσει!!! κ θα την εντυπωσιάσει.
    θα ηθελα αν μπορειτε να μου δωσεται καποιες ιδεες γιατι πραγματικα εχω μπερδευτεί και ολα μου φαίνονται ΠΟΛΥ συνηθισμένα!!! ΘΕΛΩ ΛΟΙΠΟΝ
    ΚΑΤΙ ΩΡΑΙΟ+ΠΡΟΤΩΤΥΠΟ!!!

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα! Χρόνια σας πολλά!
    Συμβουλέψου και τα παραπάνω σχόλια για παραπάνω ιδέες! (πχ το κολαζ ειναι ιδιαίτερο και ρομαντικό).

    Το αγαπημένο μου δώρο αυτή την εποχή είναι: να την βάλεις σε ανύποπτες στιγμές να τραβάτε βίντεο, να τα ενώσεις και να της το δώσεις! Το βίντεο μπορεί να είναι βασισμένο στο εξής: https://www.facebook.com/photo.php?v=10151343626100069&set=vb.734170068&type=2&theater
    Είναι ρομαντικό, αστείο και δεν θα το περιμένει σίγουρα!

    Τώρα βέβαια , αν σου φαίνεται δύσκολο, μπορείς να την πας μια βόλτα - και παρόλο που είναι συνηθισμένο εσύ θα την πας κάπου ιδιαίτερα-! Ακόμη και μια βόλτα στην Πλάκα (αν μένεις Αθήνα) για καφέ και ξαφνικά ένα τριαντάφυλλο και κάποιος να σας παίξει μουσική. ΕΙΝΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΌ! Μπορείς να πάρεις ιδέες για εκδηλώσεις που γίνονται στην πόλη στο site forfree.

    Μην ξεχνάς πως ιδιαίτερο για μια γυναίκα μπορεί να είναι κάτι συνηθισμένο αρκεί το πως θα της το παρουσιάσεις! <3

    Ό,τι άλλο χρειαστείς μην διστάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σας!
    Την τετάρτη..εχω επέτειο με την κοπελα μου 5 μηνες...το ξερω οτιδεν ειναι μεγαλο χρονικο διάστημα,αλλα πραγματικα σημαίνει πολλα για μενα...και εχω ξεμείνει απο ιδεες..διοτι θελω κατι ξεχωριστό.Ειδα και παραπάνω αλλα αν μπορειτε δώστε μου και καμία ιδέα ακόμη..Επειδη ειναι καλοκαίρι σκεφτομαι για μαγιό...είναι καλή η ιδέα μου?!
    Η κοπελα μου ειναι 16..

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. γιορταζει η κοπελα μου αυριο και δεν ξερω τη δωρο να της κανω! :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διάβασε τα σχόλια των άλλων και το άρθρο και είμαι σίγουρος πως κάτι θα σου αρέσει! Συνδύασε το με κάτι Χριστουγεννιάτικο όπως μια κάρτα, χριστουγεννιάτικα σοκολατάκια, ένα σκουφί ή γάντια κλπ!
      Καλά Χριστούγεννα και Χρόνια της πολλά!

      Διαγραφή
  11. Καλημερα...σε λιγες μερες η κοπελα μου εχει γενεθλια..ειμαστε μαζι 4 μηνες και θα ηθελα να μου προτεινεις κατι που θα της κανει εντυπωση..ειναι 15 χρονων και δεν εχει κανει πολλες σχεσεις..ειναι ξανθια και εχει υψος 1.70 περιπου..θα ηθελα κατι προσητο καθως δεν εχω μεγαλη οικονομικη ευχαιρια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Να την χαίρεσαι! Καταρχάς ό,τι και να της πάρεις θα το εκτιμήσει! Ακριβό ή όχι, εντυπωσιακό ή όχι! Τώρα τα δώρα που μπορείς να κάνεις μπορούν να είναι είτε πρακτικά είτε ρομαντικά. Διάβασε τα παραπάνω σχόλια και πήγαινε βόλτα στο εμπορικό για να εμπνευστείς!

      **Tips: ένα μολύβι ματιών κάνει γύρω στα 8-12 Ε
      Ένα μαξιλάρι με κάτι ρομαντικό πάνω γύρω στα 5-6 E
      Μερικά τριαντάφυλλα 2-3 Ε (πάντα ρομαντικό και όμορφο! Παίξε μετα χρώματα!)
      Σκουλαρίκια (δες το κατάστημα accerorise) μπορείς να δώσεις από 3 Ε
      Οι επιλογές πολλές! Καλή επιτυχία!!! :D

      Διαγραφή
    2. Καθρεφτη μεθαύριο εχω επετειο με την κοπελα η κοπελα μου ειναι 13 ετων τι δωρο να τις κανω αρωμα η κατι αλλο;

      Διαγραφή
    3. Καθρεφτη μεθαύριο εχω επετειο με την κοπελα η κοπελα μου ειναι 13 ετων τι δωρο να τις κανω αρωμα η κατι αλλο;

      Διαγραφή
  12. Re paidia tn pempth kluno 8 mines me tn kopela mou kai dn 3erw ti dwro na ts kanw!! Yhelw na ts kanw kati 3exoristw!! Epidei einai stn kataskinosei mallonoum kathe mera kai thelw na ts parw kati pou na kaliterepsoun ta pragmata! Gt th paw ekei pera na ts to dosw sas parakalw paidia mia lusei kati p na kaliterepsei tn sxesei mas kai kati 3exoristw pou th to thumate gia panta!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γεια σας σε 1 μηνα περιπου κλεινω 2 χρονια με το αγορι μου . εγω ειμαι 17 . εχω καποιες ιδεες αλλα τα κλασικα .. μηπως υπαρχει καμια προτοπυπη ιδεα ? θελω να ειναι κατι ξεχωριστο .. ευχαριστω πολυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα, παιδιά, είμαι ο Ζήσης 19. Εγώ σε έναν μήνα από χθες κλείνω 1 μήνα με την κοπέλα μου. Ξέρω ότι δεν είναι πολύ, αλλά θέλω να της κάνω ένα ωραίο δώρο. Γενικά είχε αρκετές σχέσεις στη ζωή της, μεγάλες και μικρές. Δε θέλω ούτε αρκουδάκια, ούτε λουλουδάκια( έχει αλλεργία στα μάλλινα και στα φυτά). Θέλω κάτι που να την κάνω να μ' αγαπήσει πιο πολύ. Δεν έχω θέμα με τα χρήματα, εξάλλου το αξίζει. Περιμένω απάντησή σας.
    Υ.Γ: Το μαράκι είναι 13 χρονών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γεια σας. Ειμαι μαζι με την κοπελα μου 3 βδομαδες,και εχει γενεθλια σε 2 μερες και ειναι και Χριστουγεννα. Της πείρα λουλουδια,καθως πιστεύω οτι ειναι πολυ νωρις ακομα για να της παρω καποιο αλλο δωρο. Παρ'ολα αυτα δεν μπορω να την αφησω μονο με λουλουδια.Θέλω να της πάρω και κατι αλλο.

    P.S: Ειμαι Ελλαδα και ειναι στο εξωτερικο αυτη τη στιγμη(θα ειμαστε μαζι παλι σε 1 μηνα),οποτε μπορω να της παραγγειλω κατι online. Σκεφτομουνα ενα καλαθι με λουλουδια(ναι παλι), ενα κρασι και σοκολατακια.


    Σας ευχαριστω εκ των προτερων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γεια σας! Σε λίγες μέρες κλείνω ένα μήνα με την κοπέλα μου και δεν ξέρω τι δώρο να της κάνω αν και είναι μόνο ένας μήνας σκέφτομαι ένα κολιέ με το όνομα της καλό είναι? Η κοπέλα μου είναι 16.Και εκτός από την επέτειο μας θέλω να της πάρω και ένα δώρο για του αγίου Βαλεντίνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα παιδιά!
    Ελπίζω το άρθρο να σας βοηθάει στις επιλογές σας! Παρακαλώ διαβάστε τα σχόλια για να πάρετε ιδέες και να έχετε υπόψη σας οτι το άρθρο συνεχώς ενημερώνεται!
    Καλή επιτυχία στις αγορές/κατασκευές σας και χρόνια σας πολλά!
    Ευχαριστώ πολυ,
    Η ομάδα του Καθρέφτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. kleinw 2 xronia sxesh!!den to exw me ta dwra genikws tromazw sthn idea oti den tha ths aresei auto pou tha ths parw :( kati skoularhkia me ftera ths exw parei kai ths exw ftiaxei kati fwtografies!!an exeis kamia idea ta eida panw ola maresoun...tha proteimousa kuriws na ths eftiaxna h na agoraza mia oneiropagida na ths eftiaxna kapoia korniza!!ths aresoun ta vivlia kai xerw episis pia vivlia ths aresoun :D alla thelw kati ligo pio erwtiko :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σε λιγες μέρες κλινω 1 μήνα με την κοπελα η οποία είναι 17 χρονων μπορείς να μου πεις μια καλη ιδεεα για δώρο κάτι που θα την εντυπωσιάσει και δεν θα το ξεχάσει ποτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε δώρο είναι ξεχωριστό...Μην ανησυχείς όσο συνηθισμένο και αν ακούγεται το δώρο που σκέφτεσαι. Μια φορά πριν πολλά χρόνια μου είχαν κάνει δώρο ένα ξυλάκι που είχε πάνω μια μικρή τρισδιάστατη καρδούλα. Πέντε χρόνια αργότερα έχει ακόμη την θέση της πάνω στο γραφείο μου. Νομίζω κατάλαβες το point μου.
      Φιλιά πολλά,
      Καθρέφτης

      Διαγραφή
  20. καθρέφτη την αγαπω με αγαπά αλλα, νομίζει οτι ειμαι γυνεκας κατι που δεν ισχει εχει χασει την εμπιστοσινει της για μενα και εχουμε χωρίσει αλλα την αγαπω πολυ τι μπορω να κανω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπάθησε να επικοινωνήσεις μαζί της προκειμένου να κατανοήσεις οτιδήποτε μικρό ή μεγάλο της δημιουργεί αμφιβολίες. Δυστυχώς δεν υπάρχει κάποια μαγική συνταγή. Η λύση είναι υπομονή και επιμονή. Θα πρέπει να είσαι διατεθειμένος να ακούσεις και κάτι που δεν θα σε ικανοποιήσει και θα σε παροτρύνω να το σεβαστείς. Τέλος, αν σας δώσει μια δεύτερη ευκαιρία αξιοποίησε την όσο περισσότερο μπορείς.

      Εκτίμηση,
      Καθρέφτης

      Διαγραφή
  21. Γεια σου καθρεφτη αν κ απο οτι ειδα εχεις καιρο να κανεις καποιο σχολιο ελπιζω να διαβασεις το δικο μου κ να μου δωσεις τα φωτα σου. Την αλλη βδομαδα η κοπελα μου εχει γενεθλια κ εχουμε κ επετειο 3 μηνων τι δωρο θα μπορουσα να της κανω;
    Ευχαριστω εκ των προτερων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ειμαι με το αγορι μ 1.5 χρονο.Ειμαι 16 και αυτος 19 αλλα τον ξερω απο πολυ παλια.Θελω να του παρω ενα δωρω για τα χριστουγεννα αλλα κατι λιγο πιο περιεργο.Οχι αρωμα η κατι τετοιο.Τι μπορω να εχω υποψην μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή